Steunbetuiging Witboek aan slachtoffers en nabestaanden aanslag Parijs

Gisteren is in Parijs een aanslag gepleegd op de Charlie Hebdo tijdschrift waarbij 12 mensen zijn overleden en meerdere personen gewond zijn geraakt. Stichting Witboek wil zijn steun betuigen aan de slachtoffers en nabestaanden.

Stichting Witboek veroordeelt elke terreurdaad om welke reden of doel dan ook en omschrijft het als een aanslag tegen de vrede, democratie, mensheid en tegen elke religieuze waarden. Terreur en Islam is niet te verenigen. Ieder persoon- in het bijzonder ook als moslims- kan geen enkele terreur daad accepteren. Onschuldige mensen vermoorden is geen legitieme middel.

Stichting Witboek veroordeelt ten strengste de terreur aanslag en betuigen steun aan het Franse volk, de gewonde personen bij de aanslag en condoleren de nabestaanden van de overleden personen.

Vanavond wordt in Amsterdam een bijeenkomst gehouden als steunbetuiging aan de slachtoffers en de nabestaanden van de Stichting Witboek in Parijs. De manifestatie start om 18.00 tegelijk met de demonstratie die in Parijs wordt gehouden. Zie voor meer details: http://www.amsterdam.nl

Stichting Witboek zal deelnemen aan de steunbetuiging tezamen met haar vrijwilligers. Het bestuur nodigt iedereen uit om hieraan deel te nemen.